Περικλῆς Γιαννόπουλος - Ἡ σύγχρονος ζωγραφικὴ

   Ὅταν ὁμιλῶμεν διὰ ἓν πρᾶγμα Ἑλληνικὸν κατὰ τὸ γενικὸν καὶ ἀπόλυτον καθεστὼς τοῦ συστήματος, ἀντὶ νὰ παρατηρῶμεν τὸ πρᾶγμα τοῦτο τὸ ὁποῖον ἔχομεν, ἀρχίζομεν νὰ λέγωμεν ὅ τι ἐμελετήσαμεν εἰς τὰ Εὐρωπαϊκὰ βιβλία καὶ ὅ τι ἔχει γραφῆ εἰς αὐτὰ τὰ βιβλία διὰ τὰ ἐκεῖ πράγματα καὶ ὅ τι ἠκούσαμεν ἐκεῖθεν καὶ ὅ τι εἴδομεν ἐκεῖ καὶ ὅ τι ἐγράφη διὰ τὸν ἕνα ἢ διὰ τὸν ἄλλον. Κάθηται ὁ εἷς εἰς τὴν κεφαλὴν τοῦ ἄλλου. Οἱονδήποτε ἡμέτερον ἐργόχειρον χρησιμεύει εἰς τὴν ἀπελευθέρωσιν ἀπὸ τῶν πραγμάτων τῶν ὁποίων ἐπιβάλλει τὸ σύστημα, τὸ ἐπιφέρον ἡμῖν πλήρη σύγχυσιν καὶ ἀκαταστασίαν. Ὅμως, οἱ ὁμιλοῦντες καὶ οἱ γράφοντες:
• ἀντὶ νὰ προάγωμεν τὴν νόησιν τῶν πραγμάτων, θολοῦμεν αὐτήν.
• ἀντὶ νὰ ἐξηγῶμεν τὰ πράγματα, μεταχειριζόμεθα αὐτὰ ἐγωιστικῶς ὡς ἀφετηρίαν ἐπιδείξεως τῆς σοφολογιότητος ἡμῶν καὶ πονοῦμεν τόσον ὀλίγον διὰ τὸν τόπον ἡμῶν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ἱπποκράτης ὁ Κῷος - Γενικὴ ἰατρικὴ | Νόμος

Χημεία τροφίμων - Κρεμμύδια καὶ Σκόρδο

Εἰσαγωγὴ στὴν διατροφὴ καὶ τὸν μεταβολισμὸ - Πέψη ἀμύλου